Input:

Specifičnosti servisne djelatnosti s aspekta zaštite potrošača

16.6.2025, , Izvor: Verlag Dashöfer

2025.12.1.1 Specifičnosti servisne djelatnosti s aspekta zaštite potrošača

mr. sc. Silvija Pretnar Abičić, ovlašteni revizor

Servisna djelatnost odnosi se na djelatnost popravka i održavanja motornih vozila, strojeva, računala, opreme i slično, koju poduzetnici mogu obavljati ili kao primarnu djelatnost ili kao dodatnu djelatnost. U svakom slučaju, kako bi se servisna djelatnost mogla obavljati, potrebno je prilikom upisa u sudski registar registrirati jednu od sljedećih djelatnosti određenu prema Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2025. – NKD 2025, i to: 33.1 – Popravak i održavanje proizvoda od metala, strojeva i opreme; 46.70 – Trgovina na veliko motornim vozilima, motociklima te njihovim dijelovima i priborom; 95 – Popravak i održavanje računala, predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo te motornih vozila i motocikala.

U obavljanju servisne djelatnosti značajnu stavku predstavljaju materijal i dijelovi za popravak. Stoga, ovisno o tome da li se servisna djelatnost obavlja kao primarna djelatnost ili kao dodatna djelatnost uz djelatnost trgovine rezervnim dijelovima, prodaje dobara za održavanje i sl.,


Input: